mbarlasu Kızlar günaydın. Dün yeni geldi kuruldu makina. Bebek kıyfaetlerini hangi programda kurutuyorsunuz? Normal renklileri falan kuruttum da bebek kıyafetleri çeker diye size danışmak istedim. Yardımcı olabilecek var mı?
mekame3 mbarlasu ben herşeyi katma programında kurutuyorum hiç sıkıntı olmadı orlon vs attım bişey olmadı
nazlimom_ mbarlasu bende kurutmayı aldığımdan beri dolap kuruluğunda kurutuyorum kendimizinkilerini oğlumunkini çekme olmadi. Bazılarının etiketine bakıyorum kurutmaya atılmaz işareti varsa atmıyorum kurutmaya
mbarlasu mekame3 Renklileri onda kurutmuştum evet bişey olmamıştı bebeğin kıyafetlerini de o programa atayım madem çok teşekkürler 🙏🏻
mbarlasu nazlimom_ Teşekkür ederim sağolun aldığım gibi etiketleri söküyorum 🤣 Bişey olmaz herhalde ya. Dolap kuruluğu hangi program oluyor
mbarlasu Yasemn888 Merhaba çok memnunum gerçekten evde kuruttuğum için ev nem kokuyordu evimin kokusu değişti resmen Arçelik kullanıyorum iyiki almışım ☺️
Toprak2509 mbarlasu pamukluysa pamuklu programı sentetikse sentetik . Bebek için ayrı birşey yapmiyorum