Elabebekkk12 Postlarimi okuyabilirsin biz de bir sene oldu uyuz gecireli Evi sürekli sirkeli su ile sileceksin hatta sirkeyi camsil şişesine koyup bütün kapı kulplarına nereye temas ediyorsan direk sirkeyi oralara sıkabilirsin xabion diye bir losyon var biz onunla tedavi olduk Ama bu süre zarfında kesinlikle en önemli şey temizlik zaten bütün her şeyi 90°’de yıkanabilecek şeylerin yani 90°’de yıkayıp yıkanamayacak olan şeyleri poşete koyup ağzı kapalı bir şekilde bir hafta beklettik Allah yardımcın olsun çok zor bir süreç insanı yıpratıyor ama tedavi olmanız lazım bir de hamileymişsin Doğunca çocuğa geçer Allah muhafaza