Mirayymm Arkadaşlar bebeğim 2 aylık emziriyorum ve cok kötü grip ve bogaz agrım var atom çayı içebilirmiyim bi zararı olurmu
08oyku07 Mirayymm kesinlikle ıhlamur dışında bişey kullanma emzirirken maske tak. Arada bebeğe de 1 veya 2 çay kaşığı limonsuz ıhlamur verebilirsin.
2prens_annesii Mirayymm anne sütü bağışıklığını korur bebeğin ancak günde sabah öğle ve akşam olmak üzere birer parol iç ve ballı zencefil limonu karıştırıp ye bebekle fazla nefes teması kurma geçmiş olsun
amine-yusuf Mirayymm aynen ihlamur baska yok kesinlikle maske kullan kendine tavuk suyun dan corba yap Sabah ac karnina 1yemwk kasigi bala zencefil tozu koy macun yap 1tatli kasigi ye he sirke olmazsa olmazimiz