Dogacelik 3 yaş kızım ishal oldu. Kreşe gidiyor. Yediği bişey dokundu diye düşünürken 1 yaş oğlum da 3 gün sonra oldu. Bulaşıcı birşey resmen çünkü sürekli temas halindeler. Var mı çocuğu böyle olanlar? Hangi pröbiyotiği veriyorsunuz?
Busraata33 Dogacelik evet yeni yakın antibiyotik kullanmadıysanız salgında yakalanmışsınızdır.Bir doktora gidin mutlaka reflör başlıyorum ben ishal oldukları an doktorumda öyle diyor hemen başla ishal olurlarsa eğer şiddetliyse getir der
kubra5461 Evet salgın var maalesef benim çevremde çoğu kişi böyle bizde yeni atlattık bebeğim rotovirüsü geçirdi
kubra5461 Dogacelik evet ilk teste çıkmadı bir kaç gün sonra yaptığımızda çıktı. Ayrıca aşılı olanlarda geçiriyor