Bebeğim 2 ay 10 günlük. 2 ay kontrolünde kilo alımı iyi yeterli olduğu için mamayı azaltalım dedi doktor. Sadece geceleri mama içiyordu 2 veya 3 kere genelde. Ben azaltmak yerine direkt kestim mamayı ve denemek istedim sütüm yetecek mi diye. Bu esnada gündüzleri full meme emiyordu. Şimdi bir haftadır mamasız devam ediyoruz ama iki gündür çiş durumu çok azaldı. Önceden hadi gece mama içtği için gece bezini baz almıyordum ama gündüzleri meme emerken bezi 3 4 saatte dolu dolu olurdu . Şimdi ya dolu değil ya da o mavi çizgi yenice dolmuş diyeceğim kadar çiş oluyor. Aç desem bebek gayet huzurlu uyuyor, uyanıkken de keyfi yerinde. Pazartesi dokt götüreceğim. Ama yne de sormak istiyorum, fikir almak istiyorum 🌸