Kızlar 2 aylık bebeğime benden grip bulaştı burnu tıkalı serum fizyolojik ile tıkandıkça açıyorum atesi öyle çok fazla çıkmadı 38.2 oldu ve uykulu sürekli uyumak istiyor acile gittik idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik şurup verdi 24 saatte bir onu verdim 11 de 12 de uyudu geceleri normalde 2 kez uyanırdı bu gece hiç uyanmadı ben onu uyandırdım zorla hemde mamayı içip yine uyudu başına böyle bir şey gelen var mı çok endişeleniyorum