Kızlar zaten cocuk istiyoruz dıye korunmayı bıraktık ilk adetim bıttı ama ardına çok sık idrara çıkma başladı ay nasıl sinir bozucu gecmıyor da daha önceden de cok ıdrar yolları enfeksiyonu gecırdim ona yordum da testte yaptım evde sonuç negatif ama sol yumurtalık kısmım minnak bi ağrı gibi tutunmuş sanki anlamadım ama adet bıter bitmez test yaptım ondan mı cıkmadı anlamadım