minelsmomm Smkyyyyyy 10 aylık olduk diş çıkarıyoruz ve gece uykumuz 0 Uyuyalı 10 dk oldu bu arada saat 05.48
aslisdiyebiri Smkyyyyyy 10 ayına bı hafta var bu gece hiç uyumadı hep agladid desem. 5 dk oluyo uyuttum başında bekliyorum uyanırsa diye
urazbebe Uyku duzenimi 9. Ayla birlikte oyle bir duzen kalmadi 10 cu ay bitcek hala yok 9 da uyudu aksam saat 5 tamamen uyandi
Smkyyyyyy urazbebe bizim 8 aydan itibaren bozuldu maalesef ki şu instagramda mükemmel anneleri görüyorum helal olsun
keremsmom78 9 ay 22 günlük bir hafta iyiyse 10 gün kötü. Bu gece de çok ağlıyor dişi ağrıyor heralde oturuyoruz şu an