ysmnbdj Kızlar sezeryan olalı 22 gün oldu ama hala aktif bir adet kanamam var sizlerin kaç gün sürdü doğum sonrası. Normalde benim doktorum sezeryan sonrası çok kanama olmasını istemiyoruz demişti ama benim hala devam ediyor
buseee06 ysmnbdj çok olması normal dgl bence 1 hafta yoğun olur ama sonra azalır diye biliyorum kendımden ama bünyeden bünyeye değişir doktora danışmaızda fayda var ablacım
Gokce320 ysmnbdj Neden istemiyormuş ki benim de yaklaşık 40 gün sürdü arada çok geldi arada az geldi bazen 1 2 gün gelmedi tekrar geldi derken 38 40 gün kadar sürmüştü normal yani bende doğum yapalı 4 ay oldu
kdrky41 Bende doğum yapalı 23 gün oldu Sezeryan oldum kanamam devam ediyor doktora sordum normal dedi