meliiii Size bir yöntem önereceğim denemenizi tavsiye ederim. O kekiğin boğazınıza battığı ve size kötü hissettirdiği an var ya sessiz ve loş bir ortamda gözlerinizi de kapatıp o anı tekrar detayına kadar hislerinizle birlikte yaşamaya çalışın ve aklınızdan ne geçiyorsa onları da hatırlmaaya çalışın. İçinizden ağlamak geliyorsa ağlayın, korktuysanız o korkuyu hissedin ve bu hissini azaltacak şeyler söyleyin kendinize. Evet boğazıma takıldı ama geçti, şu an çok iyiyim, yutkunabiliyorum, yemeğimi keyifle yiyebiliyorum. Herkes böyle bir durum yaşayabilir….. Kendinize ne söylemek istiyorsanız. O anla yüzleşin ve geçtiğini de hayal edin bu yolla inşallah daha iyi gelecektir. Bir de yazmayı da deneyin o an ne düşündünüz? Boğazıma battı ve bir daha bir şey yemek istemedim, yemekten soğudum. Beni aşırı derecede rahatsız etti, boğazımda bir şey var hissi çok kötüydü…. Gibi ne geçiyorsa o anla ilgili aklınızdan durmadan yazın anlamsız da olabilir yazdıklarınız, önemsemeyin. Sonrasında bir daha kendinizi gözlemleyin bakalım nasıl gelecek size