Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var gündüzleri 3 saatte bir beslenme rutini var maşallah 3. Saat olunca direk ağlıyor ve istiyor ama gece bu durum değişiyor bazen 11 de emip sabaha kadar uyuyor yani 5 e kadar o uyanmayınca bende uyanamıyorum alarm vs kurmuyorum sizce kurmalımıyım yani uyandırmalımıyım beslenmesi için kilo alımı da 2870 doğdu ve şuan 4800 felan ikinci ayını 2 gün sonra dolduruyor bu arada