mumineadm Hap kullanırsam ekstradan geri çekilme yöntemini de kullanmak gerekir mi? Sizler nasıl korunuyorsunuz?
ruzgarasafinannesi mumineadm ben 3 sene boyunca geri çekilme ile korundum sadece geri çekilme bu bı korunma yöntemi değildir ama ben bu şekilde devam ettim 3 sene boyunca sonra oğlum 3 yaşına gelince bebek istedim 1 ay korunmadım hamile kaldım doğurdum zaten 2 önce 🤣
kurabiyevarsimitvar Hap + prezervatif derli altı implant taktırdım doktor zayıfsın diye tutmadı dedi çıkarttı kilo alıp tekrar ondan takmak istiyorum en temizi implant.
kurabiyevarsimitvar yanaklibebek uzun süre takamadım ama aldırmıyor diyende var çok az aldırıyor diyende var kişiden kişiye değişen bir şey bence denemek lazım
Lady mumineadm Gerekmez doğum kontrol haplarını düzenli kullanırsan %99.9 oranında koruyor ama düzen önemli ben 3 sene hap kullandım başka bir yöntem kullanmadım hamilede kalmadım bebek istediğimizdede bıraktım 2 ay içerisinde hamile kalabildim ☺️
yahehe6 mumineadm hiç bir şeyin %100 koruması yoktur.biz sıpiral ve geri çekilme ile korunuyoruz 1 bebeğim var 2.kaldıramam Vala