serapgs09 3 ay 25 günlük bebeğim var rezene çayı vermeyi düşünüyorum bi kaç çay kaşıgı sizler verdiniz mi acaba?
Nisolielif serapgs09 bir doktor kimyon ile karıştırıp verebilirsin demişti başka bir doktor böyle şeyleri anne içsin sütünden bebek içsin dedi 🤷♀️Tercih senin bazı doktorlar izin veriyor bazıları verme diyor
Daisyy serapgs09 emzirme danışmanları rezenenin hem emziren anne için hem de bebek için çok zararlı olduğunu söylüyor.
Betiferi34 serapgs09 midesi henüz anne sütünü bile zor hazmediyor,siz için bebeğinize vermeyin.eşimin yeğeni çocuk doktoru kesinlikle verme demişti bana.
Duhamm-91 serapgs09 rezene,anason, fesleğen, defne tarhun bitkileri “estragol” içerir ve bu mAdde kanserleşme yapıcı etkisi olduğu biliniyor canım verme derim yada sen iç
Symkoc Çok gazlı bir bebeğim vardı 4 ayına kadar çok çektik ben iki üç çay kaşığı veriyordum ama hergün değil canım haftada 3 kez falan
HayatKayla Ben vermek için dr ma sordum verme dedi şümdi 7 aylık hala gaz sıkıntısı var veriyorum bi kaç çay kaşığı ama hiç bi işe yaramıyo. Belki benim kızıma has bişedir bilemiyorum..
Nisolielif serapgs09 hayır tane kimyonlu demle soğut ve aktardan aldığın rezeneyi yap ikisini karıştır hatta istersen bunu anne sütüne karıştır ver dedi ama ben kendim içmeyi tercih ettim .Bu arada rezene bebeğe gaz için etkili değil sakinleştirip uyutuyor sen ne için vereceksin canım
zeynepzeze Verilir diyenler olacaktır. Verilmez. Bağırsakları daha tam çalışmıyor zaten yarılamışsınız artık yavaş yavaş geçecek gaz problemi. Bitkisel de olsa bebekler böyle şeyleri hazmedemezler. Siz için, bu dönem böyle zor geçiyor ama vermeyin
Yassos serapgs09 yenidoğan döneminde doktor gazı olduğu zaman içirmem için kimyonlu rezene çayı önermişti tabi bizimki beğenip pek içmemişti o içmeyince ben içmeye başladım . İçirilebiliyor zararı yok .
Annecim serapgs09 bize Dr müsaade etti. Rezene kimyon anasonu aktarda karıştırıp aldık günde bir sürahi demliyorum kendim içiyorum çok gazı olursa çocuğuma da iciriyorum. Bu arada müthiş süt yapıyor. Çocuğa da güzel uyku yapıyor. Verip vermemek size kalmış biz çok faydasını görüyoruz