minikasya cayma hakkımızı kullanmak istiyoruz diyecekseniz doğru düzgün insanlar iseniz zaten verirler sözleşmenizi bilmediğim için oraya nasıl maddeler koydular bilmiyorum mesela kaç gün içinde geri ödeyecekleri ödemeleri hangi kanalla yapacaklarını sözleşmeye yazmaları lazım şu kadar iş günü içinde şu aracılığıyla gibi şuan sözleşmeden doğan haklarınız neler bilmiyorum vermeyiz derlerse de hakkınız almak bu arada ama avukata falan verseniz zaten dosya masrafı vekalet alacağınız günün şartlarında paranın değerinin pul olması falan astarı yüzünden fazla olduğu için insanlar vazgeçiyor ve kötü niyetli olanların yanına kar kalıyor