mutluanned 8 aylık bebeğim diş belirtilerinin hepsi var salya,uyku düzenindeki bozukluk, huysuzluk, sürekli ağlama, salya anlayan olursa yazarsa sevinirim😊 Alt 2 dişimiz çıktı 3 ay kadar oluyor
aleyna006x mutluanned evet dış cikartiyor canım damaklari şişmiş çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun
defnesmom3 Aynen üst dişi de geliyo ard arda geliyo bazen ben de yaşadım üst dişilerin uçları görünmeye başlamış
_ozdemmmm0 Evet diş bir kaç haftayı veya ayı da bulabilir çıkması ama zor geçer bebeğiniz için tam çıktı çıkacak olunca mısır patlağı gibi peş peşe çıkacak hepsi kolay geçer inşallah