Btll06 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım aşırı dökülüyor ne kullansam ne yapsam bilemedim ben kel kalıcam herhalde
evinprensesi Btll06 biberiye suyu kullanabilirsiniz. Benim bebeğim de 4 aylık aşırı dökülüyordu. Ön tarafım açıldı hep 2 haftadır kullanıyorum faydasını gördüm azaldı dökülme. Ayrıca açılan yerlerde bebek saçları çıkmaya başladı bile.
dileksue Btll06 embeauty şampuan kesinlikle işe yarıyor düzenli kullanımda benimde aynıydı tutam tutam dökülüyordu 2. Ayın sonunda düzeldi bir doktor paylaşımıyla almıştım ama aşırı memnunum ve ciddi yeni saç çıkartıyo
beyazzkuguu Btll06 benimde öyleydi d vitamini eksikliği varmış vitamin hapı yazdı doktor iyi geldi şu an dökülme yok
Kukukrll biberiye yağı, tatlı badem yağı ve hint yağını karıştırıp sürün ve 2 saate yakın saçta bekletin haftada iki kere yeterli oluyor genelde. Bizzat yaptım ve hızlıca faydasını gördüm. Ekstradan demir ve b12 desteğini de ihmal etmeyin.
keremsmom78 Btll06 5-6. Ayda dökülme duruyor dökülenler geri çıkıyor merak etmeyin. Şakaklarım resmen açılmıştı benim geri doldu hiçbir şey de kullanmadım
Sonsuz18 Btll06 en başta tahlil yaptırın 2 senedir dökülüyor ferittin değerim yükselmiyor o kadar demir ilacı içmeme rağmen O yüzden cildiye doktoru beni dahiliyeye yönlendirdi randevu aldım 18′inde damardan verilecek Ferit’in