Eylulalyamom Kızlar selam güzel izlemeli bebek telsizine ihtiyacım var marka model önerisi verir misinşz
cinarcinar Eylulalyamom Ben e bebekten indirimde vtech almıştım klasik kamera ve izleme ekranı olanlardan Wifi vs özelliği yok 300 metre mesafede çekiyor evin içinde sıkıntı yok üst kattan alt katta da çekiyor 2 senedir kullanıyorum bir problem yaşamadım
sosyologsmom Eylulalyamom vtec markasının kini kullanıyorum çoook memnunum ses hassasiyeti de yüksek bir cihaz gece moduda güzel net görünüyor
cinarcinar Eylulalyamom Kamera kısmı hep prize takılı olması gerekiyor Monitör şarjlı ilk aldığımda daha uzun süre gidiyordu 3 saat gibi ama 1 yıldır kullanıyorum tabi şu an en fazla 1-1,5 saat