biriki 7 yaşında kızım ve 2 yaşında ikizlerim ama ilk kızımda ikizdi başta ama biri oluşmadı tek oldu :)
elagozlucoldelisi İkinci ikiz gebeliğimde kızlarımı kucağıma aldım çok şükür diğer ikizlerim erken doğum ile melek olmuşlardı tüp bebek bu arada