betulasela Hanımlar merhaba doğum yapalı 37 gün oldu ama hala kanamam kesilmedi herhangi bir sorun mı var acaba aslında çok fazla kanamam yoktu ama bugün afedersiniz günlük pedim dolmuş
yanaklibebek betulasela 60 gün sürdü benimde doktor normal dedi bazen çok bazen azdı. Ama aşırı çok olursa gel demişti
1__prenses_annesi betulasela benim de 50 gün sürdü 7 yada 8 tane ped degistirmiyorsan bi sıkıntı yok demişti boşu boşuna canımı yaktı o haldeyken alttan muayene etmişti herkesinkı bir olmuyor tabi ilk 1 yıl boyunca düzensiz oluyormuş sıkıntın yaratacak bir durum yok yani:))