defneelinaa merhaba, sonradan mı oldu? Nöbetler nasıl acaba? Benim oğlum 25 günlükken sepsis geçirdi, buna bağlı menenjit geçirdi, eeg çekildi ve epilepsi odakları çıktı, iki ayrı ilaç içiyordu, sonraki eegler temiz çıktıkça ilacın birini azaltarak bitirdik, şimdi tek ilaç kullanıyor, nöbet yoğun bakımdayken çok geçirmiş 2 ay kadar hastanede kalmıştı, sonradan evde de bir kez oldu, Allah’a şükür tekrarlamadı, ilaçlar ha deyince bırakılmıyor evet ama iki yılı nasıl hemen öngördülerki, imkanınız varsa iyi bir nörolog bulun, istanbulda isim yapmiş iyi nörologlar var, buradaysanız isim de verebilirim. Çok geçmiş olsun.