Berilberat Henüz 3ay 18 günlük ama kucagimda surekli oturma eylemi icerisinde egilip bukuyor kendisini oturmak istiyor sizdede buna benzer seyler oldumu daha erken diye biliyorum ben
Deletedmom323 Berilberat evet benim oğlumda 3 aylikken oturmak istedi ve ben oturttum int bi doktoru dinlediğimde bebege gore hareket edin oturmak istiyosa oturtun istemiyosa ıstediği zamani bekleyin diyodu ona dayanarak oturttum bi sorun da yasamadim 6 bucuk ayligiz😌😁
Yassos Berilberat Daha çok erken oğlum 5 aylık oldu doktoru bu ay destekli oturtabileceğimizi söyledi .
YagizSelimsmom Berilberat benim bebeğim 2 aylıkken oturmak istiyordu 3 buçuk aylık olana kadar bekledim sonra kucakta oturtmaya başladım
zeynepzeze Baya erken oturmak isteyip ağlayacak hatta poposuna yere koyacaktır ama fırsat vermeyin. 5 aylıkken oturabilir
Berilberat Bende oyle dusunmustum oglum da yasamadim oturma istegi kizim biraz erken yasamak istiyor bazi seyleri galiba😊
Seyhancann Valla ben oturttum canım yatar pozisyonda kalkmaya çalışıyordu ve oturtunca gülücükler saçıyordu. Tabi öyle dakikalarca değil 30 40 saniye falan bazen ellerinden tutup kaldırıp geri yatırıyordum şu an 5 aylık destekli yavaş yavaş oturtuyorum
Berilberat YagizSelimsmom bende kucakta hafif yatar pozisyonda oturtuyorum sakincasi olmaz umarim dr kontrolune gittigimiz sorucam fakat 2 hafta var daha
Denizoglum Berilberat benim bebegimde 3 aylik olucakti kucaginizda kisa sureli oturtabilirsiniz demisti dokturum cunku kndisi oturtarak denemisti kalcasi gayet iyi dediydi suan 3 ay 23 gunluk ve surekli oturmak istiyor doktorumuz 4 aylikken de destekli oturtmaya baslarsniz demisti baya baya guzel oturuyor oglum bakalm 4 aylik kontrolunde ne diyecek 8 gun snra gidicez hem asi hem kontrolu var
Tugcetpkts Ayda kucakta destekli bir sekılde oturtabılırsınız doktorumuz oyle söylemişti sadece koltukta vs oturtma kemıklerı agrır demıstı kucagında destekle oturtabılırsın ben oturtuyordum
Tugba51 Berilberat aynen benim bebeğim de 3 aylıkken oturmak istedi nezaman yatırsak hep ağlıyordu youtube da doktorun biri oturmak bebeğin isteğine bağlı diyordu bizde öyle yaptık çok şükür bi sıkıntı olmadı şimdilik inşallah olmaz
Zumram14 Berilberat benim kızım da 3 ay 25 günlük oda oturmak istiyor bide hırslanıyor izin vermiyorum bende ama ellerinden tutup kaldırırken kısa süreli oturtuyorum 8 gün sonra kontrol ve aşılarımız var o zaman sorucam doktorumuza bende çok merak ediyorum :) eller ağzında sürekli bide ya ne alırsa eline ağzına götürüyor poşet takıntımız başladı gıyıslayan herşey ilgisini çekiyor:)
Srp94 Berilberat benim kızımda 3 ay 15 günlük yattığı zaman başını sürekli kaldırıyor ve kucağımdayken dediğiniz gibi oturma eylemi gibi yapıyor kafasını aşağı büküyor ama şuan oturmaları için daha çok erken