yanaklibebek Arkadaşlar sizde üşüyor musunuz? Sanki kutuplarda gibiyim. Derecemizde var olması gereken sıcaklıkta bile üşüyorum. Ve ben asla üşümezdim😂
Sedacann yanaklibebek 52 gün oldu sanırım lan seviyesi hala düşük o yüzden üşüyorum bn kontrole gidince vitamin istiyeceğim sizde bir kan seviyenize baktırın
aleyna006x yanaklibebek ayaklarına kalın çorap giy ve patik giy hasta olabilirsin sonra ateş basıyor canım gunde 2 lt su tuket bende aynısı oldu goguslerimden sanki içine rüzgar giriyoe gibi hissediyordum 😂😂 Oturup ağlamıştım emzirmecegim diye annem zor bela kaldırdı beni
karelisko yanaklibebek yaa ben de aksine ateş basması yaşıyorum ama geceleri uykuya daldıktan sonra çok fazla üşüyorum ayaklarım asla ısınmıyo 😁
yanaklibebek Sedacann yaaaa öyle mi diyorsunuz, acaba hiç bakılmadı mı bilmiyorum Ben bi bakayım bu hafta çok teşekkür ederim 🌸
Sedacann yanaklibebek taburcu olmadan önce kan ilacı vermişlerdir illa bir ay kullanın diye ama kan oldukça kaybedildiği için bazen bir ay yeterli gelmeyebiliyor üstüne regl döngünüzde oluşmuşsa birde rica ederim 🌷
yanaklibebek aleyna006x goguslerimden sanki içine rüzgar giriyoe gibi hissediyordum 😂😂 Aynısı gerçekten 😂 kalın da giyiyorum aslında ama bilemedim