Merhabalar guzel anneler.
Kızım 9 aylık baslarda desteksiz uyuyordu yatağına koyardim kendisi uyurdu ne zamanki donmeler basladi yatagin icinde saatlerce donerdi kucakta da hiç durmaz ayakta sallayarak cozum buldum ve hala öyle devam ediyor dikilmeye basladigindan beride zaten yatagina koydugum an dikilir gozleri kapansa bile.. gündüz uykulari zaten 15-20 dk en fazla 40 dk alıp yeniden uyutmam gerekir mi bilmiyorum ama zaten coktan ayağa kalkmış oluyor bana akil verin lütfen cok yoruldum isimi zar zor yapıyorum kendime bakim zaten hayal oldu 😔