Çok geçmiş olsun. Bebeklerin midesi küçücük oluyor zaten. İncir kurusu, dut kurusu, hurma üçünü direkt yiyin. Kaynatmaya gerek yok Bolca yiyin hiç bi zararı yok, dokunmaz. İnanılmaz süt arttırıyor. Bi de duş sütü kolayca indiriyor. Strese girmiş olabilirsiniz bebeğiniz sarılık oldu diye. Bi de mümkünse uyumaya çalışın. Uyku da süt kalitesini, verimini etkiliyor.