Lugesyaa diş doktoruna gösterin ben de şüpheleniyorum olduğundan üst dişlerinin patlamasını bekliyorum 3 gündür. Diş doktoruna götürdüydüm ben ama üst dişleri çıkmadan belli olmaz çıkınca tekrar getir dedi sizinki çıkmış götürün küçük bir operasyonla kesiyorlar orayı zaten şimdi yapmazlar 2 yaşından sonra yapıyoruz dedi bana