Arkadaşlar birebir tarifi yaptım 1,5 su bardağı şekeri 4 yumurtayla çırptım iyice 5-6 dakika boyunca sonra iki kaşık un ve iki paket vanilin ekledim. Peynirlerini ve kremasını ekleyip minicik tuz koydum . Alt üst fanlı fırında 210 derecede 35 dakika pişti ama yanından resmen şerbet akıyor ya neden acaba profil fotoğrafımdaki hali şuan