_irm0 kkbb367 aynen öyle kendimi çok özlüyorum ama kendime ayıracak vaktim olmuyor 😑o yüzden düşünmeyin olmuş bitmiş akışına bırakın anneyiz biz ne olursa olsun soğuk kanlı olmak zorundayız
kkbb367 _irm0 aynen öyle kuzum dermansiz dert vermesin beterinden korusun evlatlarımızı görünmez kazalardan belalardan korusun inşallah
kkbb367 asaf3467 inşallah canım ama bazen insanin başına öyle şeyler geliveriyor anlayamıyorsun valla düşünemiyor insan yasacanacagi varmis vardır bir hayır bundada
asaf3467 kkbb367 aynen oylencanım insan oğluyuz Hersey bizim için canı sağ ya gerisi hallolur hiç üzülme
zeynptgb kkbb367 senin durum gelmiş geçmiş ben napim kızımın dışı kırıldı ve 6yasina kadr dış yok orda unutmak mümkün değil zaten ama daha 16aylik😔 (9 aylıkken oldu) ayrca çok geçmiş olsun bence unutmaya çalış şu an iyi ve sağlıklı ya şükür de