Oğlum 3,5 yaşına girmek üzere son zamanlar da çıldırmak üzereyim insan kendi çocuğundan soğur mu resmen soğudum hayatımda böyle bir şey görmedim bıktım o derece ,bugünü anlatayım sabah kalktım işim vardı çarşıda hazırlanıyordum saçımı düzleştircem topuz yaptım işte o saçı boz beğenmedim anne bozsana anne hadi kötü oldu bakakaldım oğlum ne diyorsun sabah sabah dedim ya ona resmen ağladı saçım için gözünden yaşlar geldi , sonra oyun alanına götürdüm teyzesi onun yerine 2 dk oturdu diye teyze kalk kalksana kalk diyorum teyzesi de kalkmadı sözde çocuğun her dediği yapılmazmış bütün cafe bize baktı ağzını açtı nasıl bağırıyor sanki etini koparıyorsun kalbini söküyorsun o derece sebebi de teyzesi yerine oturdu diye hemen kalktık oradan , sonra bir bakkalın önünden geçerken dondurma gördü bu soğukta yiyecekmiş yine başladı sokak ortasında bas bas bağırmaya yarabbim sabır ver dedim ama asla ne susuyor ne söyleneni dinliyor özetle kendi dediği olacak her istediği olacak ve biz sözsüz şartsız yerine getirecez ve bunu da benim en nefret ettiğim şey ile bas bas eşek gibi bağırarak ağlayarak yapmaya çalışıyor son zamanlar kendi çocuğumdan soğudum açık ve net ne bu 3,5 yaş sendromu falan mı akşamları babasının telefonundan oyun oynuyor biraz onlar mı etkiliyor herkesin çocuğu mu böyle ben çözemedim çözene kadar delirmesem iyidir