byzleyla Kızlar 2 aylık anneyim sezeryan doğum yaptım göbeğim olduğu gibi kaldı kilomda var eski kiloma nasıl gelicem diyet yapabilir miyim beyaz ekmeği kestim ama yok sütüm azalıcak diye diyet yapamıyorum 🥹
yanaklibebek byzleyla zaten ilk 3 ay yasak canım bol su iç, tatlıyı fazla tüketme. Emzirmek zaten zayıflatacak
asaf3467 byzleyla daha iki aylıksın verirsiniz çok dert ediyorsanız da emziren anne diyeti yapabilirsiniz Bende doğumdan 2 ay sonra başladım 3 ay oldu ve doğum öncesi kiloma ulaştım -4 ile sizde verirseniz dert etmeyin lütfen gerçekten bık bol da emzirin aşırı verdiriyor oda
ilay-mom Emzirdiğin sürece daha fazla kilo gidecek diyet falan yapma az sabret , bol bol yemek ye ben öyle yapıyorum cünkü emzirmek yorucu bir eylem vücutta ne varsa gidiyor o yüzden daha cok yemek yemek gerek 👍🏻