Kızlar bir kadına yazdım bu evde paketleme ile ilgili kadın asla kapora vs istemiyor kargo ücreti de istemiyor iş bittikten sonra video çekip ona atıcaz paramı gönderdikten sonra gelip kapıdan ürünleri alıcağını söylüyor dediğim gibi herhangi bir ücret önceden veya sonradan asla istemiyor var mı böyle bir iş yapan güvenmelimiyim ?