İki gün önce de benim oğlum düştü dediğiniz gibi iki saat gözlemledik bir sıkıntı çıkmadı Allaha şükür ama biraz buz koydum bir de ekmek çiğneyip şekere buladım şiş yerine koydum 5,10 dakika şişini indirdi böyle yapın bir de isterseniz, hareketleri normal uyku hali yoksa bir sıkıntı yoktur inşallah.