2bucuk aylik kizim var bronsit oldu oyuzden beni emmedi halada emmiyor bu donemde biberona alisti gogusumu sagip veriyorum bazen az iciyor bazen cok arada mamada veriyorum gunde kac kere anne sutu vermeliyim ve gogusumu kackere sagmaliyim acaba nekadar sut cikmasi lazim sizler kac kere sagip kackere anne sutu veriyorsunuz nekadar cikiyor acaba