Daha bugun boyattım 9 aylık bebeğim ilk 6 ay önermiyorlarr emzirirken ne kadar doğru bilemem tabi . Hamile ikende boyatmıştım 4 aylıkken doktorum ilk 3 ay boyamaya karşıyız dedi yani kanıtlanmış bir etkisi yok aslında ama ne olur ne olmaz diye 3 aydan sonra istediğin gibi boyat demişti çok şükür birşey olmadı