alp_aras Merhaba anneler bebeğim 3ay 14günlük gün emziriyorum hamilelikte aldıgım kiloyu verdim(8kilo) şuan 60 kiloyum bi 5 10kilo vermek istiyorum ama emzirdgm için sürekli bşylerde yemek istiyorum emzirirken kilo verdinizmi sizler?
Kontes0011 alp_aras sanki ben yazdım bu konuyu 😀 aynı kilodayız. Tatlı ve hamur işi çok canım çektiği için kilo veremiyorum. Sadece kilo almıyorum bu da bişey
abdioglu alp_aras bebeğim 3 aylık 2. Ayında hamile kaldığım kiloma düşmüştüm. Bende genelde acıktığımda kuruyemiş tarzı yiyorum ya da meyve yiyorum genelde karbonhidrattan uzağım o yüzden kilo almıyorum
ikierkekanasii alp_aras 47 ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim 2 ay oldu doğum yapalı 46 kiloyum. Yememde iyi ama emzirdiğim için gidiyor kilo
yenianne1721 alp_aras Ben maalesef emzirirken kilo alanlardanım çok vermek istiyorum çabalıyorum ama en fazla 1 hafta sonra dayanamıyorum yiyorum :(
cinarcinar Ben doğumdan 1 ay sonra normal kilomdan 3-5 kg fazlaydım. Yeme canım tut kendini😂 Emziriyorsun süt olsun ye diye diye yedim yedim üstüne 10 kg aldım Şu an 22 aylık ancak diyete başladım da 5 kg verdim
Beyzaveduru Ben kilo bile aldım malesef. Emzirmek çok acıktırıyor. Ben de tatlı sevdiğim için her acıktığımda tatlı karbonhidrat falnan derken. Önceki hallerine göre kilo bile almışım. Hamile olmadan önceki halime göre 7 kilom var. Eğer siz acıktıkça protein alır paketli gıda hamur işi vs az tüketirseniz kesin kilo verirsiniz. Benim o yememe bu kilo çok iyi gerçekten aşırı iştah oluyor
belismomsss24 Kızım şu an 2 aylık annem diyo ki biraz daha büyüsün çok süt emicek o zaman zayıflıcaksın bilmiyorum inansam mı 😅 yoksa diyet yapmaya niyetim var ama bu lafa biraz sırtımı dayayıp yiyorum🥲
Merve191919 58 ile hamile kaldım 68 ile doğuma girdim şuan 9 aylık kızım yemem de güzeldir sadece anne sütü veriyorum artı ek gıda 51 kilodayım iliğimi kemiğimi emiyor sanırım 🤣
AlinRabia alp_aras verdım cnm 11 kılo verdım ama 1 ayda 1 kılo gerı almısım olsun bıraz buyuyunce yemeyı azaltırım suan asırı ıstahlıyım cunku
AlinRabia alp_aras emzırerek baska hıc bısey yapmadım ıkı hamılelıgımde de emzırerek verdım hıc aman yemıyım demedım ne ıstedıysem yedım sadece bol su ıctım kı emzırmek susatıyor o yuzden sadece su ıctım bol bol o kdr dıyet yapn bırı segılım emzırme donemınde tavsıye de etmem cocugumun saglıgı yerınde olduktan sonra o kılo her turlu verılır bnce ama veremıyorsam emzırme donemım bıttıkten sonra dıyetısyene gıder o sekılde ılerlerım daha ıyı olur
dedeeminbusra alp_aras 65 kiloydumm biraz şişte vardı 1 ay içinde 10 kilo verdim. Çünkü sezeryan dogum yapdim 2 gün kalabildi annem yanımda kimse yokdu annem calisiyordu kardesmin düğün araligina denk gelmişti. Hepsi üst üste geldi doğru düzgün beslenemedim 1. Sınıfa giden kızım vardı çok zorlandık. Allaha çok şükür 4 ay 11 gunlik olduk gecdi o zor zamanlar sabrettim mücadele ettim. Agrimla acımla sızımla 2 gün ayaklandim ev yemek camasir bulasik bebegim kızım eşim derken üstesinden bir şekilde geldim Allaha şükürler olsun esim en büyük destekcim Allah razı olsun 1 dedigimi iki etmedi halada öyle bitkin düştüğüm zamanlar da işten gelip bakar sen dinlen yat der. Zor olduu ama oldu başardım elhamdülillah. Kimseden fayda yok çünkü en yakin akraban bile o zaman seni yanliz bırakıyor malesef…
miraclemagnet Emzirdiğim halde hiç kg veremiyorum dikkat etsem bile gitmiyor sanki anlamıyorum. 71 ile hamile kaldım 87 ile doguma gittim 84 kgyum dün tatlı yedim bıgün 84.8 cıktım hatta😅😅
Gakkoyenge alp_aras emzirmek kilo verdirir mi bilmiyorum ama diyetle sporla verdim illa ki emzirmek destek sağlıyordur ama ben kısmadan asla kilo veremiyorum boğazımı kıstım 😅