D_deniz Ufak çaplı bir kıl dönmesi operasyonu oldum. Direk eve geldim zor bir işlem değildi. Kuyruk sokumundan minik bi delik açmışlardı. 15gündür tam akıntı kesildi kapandı sandım ki ordan dışarı et parçası gibi bşy olmuşmuş. Minik bi kuyruk gibi :))) var mı başına gelen yaa tek örnekmişim gibi geliyor. Pazartesi kontrole gideceğim ama bu operasyon hiç de başarılı olmuş gibi gelmiyor bana sinirden gülüyorum biraz da
salihahncrl D_deniz ben üç sefer oldum ilk olduğumda 14 yaşımdaydım , ben açıkçası böyle bir sorun yaşamadım ikincş ameliyat açıktı ama iltihaplanma olmuş kemiklere sıçramıştı benim yzun süre tedavi aldım bir an önce gidin derim , geçmiş olsun 💐
Aylizzmm D_deniz canım bende oldum 3 defa amanhic bir doktor ufak çaplı bir operasyona yanasmadi içinden iltihap yapıyordu ilkini oldum daha dikişler alınmadan aktı ikinciyi oldum tam iyileştim derken yine ordan patladı Allah doktorumdan razı olsun işinin ehliydi bu böyle olmayacak kızım dedi yarı açık yarı kapalı yapacağım tekrarliyor dedi en son o şekilde son buldu 8 sene oldu geçen kış kuyruk sokumumda bir ağrı bazen çok bazen hafif dedim riske atamam özele gittim ameliyatını kim yaptıysa çok güzel temizlenmiş kıl dönmesi değil dedi koksiks kemiğinde ya kırık yada kikirdak dönmüş dedi inanmadım devlete gittim aynısını söyledi sezaryenden dolayı dedi şuan yine ağrım var ama çok şükür şiddetli değil ne zaman dayanamaicaksjn ozaman ameliyat dediler uzun oldu biraz ama öyle birsey olabilirmiş sizinde geçmiş olsun cok
D_deniz Marsila valla ben de çok güldüm. Diş hariç doktora gitmemiş insanım. Bi sezaryen olduk resmen ameliyat sezonunu açtık. Sonumuz hayır olsun.
D_deniz Aylizzmm sağolun size de geçmiş olsun. Kristerılıze fenol mu ne benim operasyonun adı çünkü yok yokmuş yani büyük ameliyat gerektirecek değil dediler. Dikiş yoktu zaten eve otobüs ile geldim kendim gittim geldim. Ama kuyruk sokumu ndaki delık dışarı doğru et parçası verdi. Bakalım gideceğim haftaya ne diyecekler