gulcanalparslan 7 aylık bebeğim var ve hamileyim emzirme sürecini ne yapıcam Bilmiyorum bilginiz var mı tavsiyeleriniz nedir
birbeyazoglanbirkarakiz Emzirme olayını hamileliğin son aylarında önermiyorlar diye biliyorum rahim de kasılma yapıyormuş ama siz gebelik için doktora gittiğinizde ona danışın tabii.