Arkadaşlar oğlum bu ara devamlı emerken hızlı nefes alma yapıyo yani hani çirkin ol deriz ya hızlı hızlı alıp verir emerken öyle yapıyo normaldede çirkin olur gibi yapıp aynı şekilde nefes alıyo hızlı hızlı acaba alışkanlıkmı yaptı varmı aranızda bu durumu yaşayan