cokbilmismom Kizlarrrrr harika şeyler aldım bu kadar güzel geleceğini tahmin etmemiştim 😍😍 temudan alışveriş yapacak ama kararsız olanlara fikir olsun  220₺  200₺  100₺  160₺  128₺ Bu da konudan bağımsız kendime aldığım tepsi 😂 ama kalitesi çok iyi beğendim plastik değil  180
cokbilmismom Birde mutfak için bir spatula ve toz almak için uzun sopalı bir mop toplam vergi dahil 1600₺ 😂😂
merve066 Alısveriş nasil oluyor bilgi verirmisiniz yani duyduguma göre yurtdısı urunler çokmuş ve gelmeyebiliyomuş gümrükte kaliyormuş bide en fazla ne kadarlik alisveris yapmamiz lazim
salihahncrl merve066 ya şahsen ben nereden baksanız 50den fazla sipariş verdim 100e yakın ürün aldım ve hiçbir sorun yaşamadım hem birebir geldi hemde güvenli bir tık vergi yüksek ve kargo geç geliyor ama eskisi kdar da geç gelmiyor artık
cokbilmismom merve066 limit var zaten 1050₺den fazla sipariş veremiyorsunuz bu miktara yüzde 60 vergi ekleniyor sitede bunu ödüyorsunuz 5 10 gün içinde de kargo elinizde oluyor ben 3 kere sipariş verdim hiç sorun yaşamadık gümrük konusunda
AEgemm merve066 limiti var o limite kadar sipariş verebiliyorsunuz. Bebeğime aynı zamanda lcw ve temudan alışveriş yaptım 2 gün arayla elime geldi. Öyle çok bekletmiyorlar. Burada tek mont alabileceğim ücrete 1 mont 1 kaban aldım. Ama bedenler biraz sıkıntı olabiliyor
minervadefne Bizde geçen bu bebeği aldık bir yakınımız yenidoğan bebek almış onda gördü kızım o kadar tatlı güzel ki her gören diyor ki 3. Çocuğunuz hayırlı olsun🤣
Asyapolat cokbilmismom ürünlerin kendi fiyatı mı 1050 tl olacak yoksa vergiyle falan birlikte mi bu fiyat olmalı? Sipariş vermek istiyorum ama bu konuda net bilgim olmadığı için cesaret edemiyorum gümrükte kalsın istemiyorum
minervadefne cokbilmismom teşekkür ederim dimi kıyafetleri falan çok tatlı utanmasam kendime de alacağım 🤣🤣
minervadefne cokbilmismom ah keşke örebilseler🥲 kardeşinin kıyafetlerinden ayıracağım artık az daha büyüsün 🥹 aldıklarınızı güle güle kullanın sizde hepsi çok güzel hele şapkasına bayıldım 💖
cokbilmismom Asyapolat urunler 1050₺ tutacak zaten sepete ekleyip ödeme kısmına geçerken limiti aştıysanız ödeme kısmına geçirmiyor. Uzerine de %60 vergi eklendiğinde ödediğiniz ücret 1600 falan oluyor
cokbilmismom leylannpembemontu benim bebek 7 buçuk aylık ama ben salopetleri 18 24 aldım daha denemedim ama yaza giyer diye aldım şuan da da paçalarını kivirarak olur tahminim daha yıkamadım oyuzden deneyemedim