Merhaba annelerim Bebeğim 43 günlük burnu boğazı dolu resmen klima kullanıyoruz ondan büyük ihtimalle öksürük yoktu ilk serum fizyoloji verince öksürük başladı balgamı var sanırım serum çıkartmaya çalışınca öksürük yaptı çıkaramayınca da öğürüyor. Bundan bi 10 gün öncede vardı doktora gitmiştik hafifti ama geçmişti oda nemlendiriyorum serum veriyorum başına gelip önerisi olan varmı ilerler diye korkuyorum