19 aylık kızım var geceleri uykusu bölündüğünde mama versem hala içer içiyor yani bende 120 yapıyorsam 90 kadar mama atıyorum ya da 90 yapıyorsam 2 tıpa ya da 1 tıpa mama yapıp veriyorum 10 gündür ama daha başaramadım sanırım nasıl aşacağım bunu? Suyu sek versem asla içmiyor ağlamak istiyorum geç kaldık gece mamasını kesmek için 🙄😒😒ama olmuyor ya da ben beceremedim sanırım …