cansu0303 Merhaba 2 aylık kızımda süt alerjisi çıktı anne sütüne ek olarak Evolvia Rp1 mama kullanıyoruz, kilosu biraz sınırda gidiyor mama kilo aldıran bi mamamı kullanıpta faydasını gören varmıdır??
Gamzelit cansu0303 ben normal EVOL via kullanıyorum canım ama RP hakkında diyet ve alerjik mama diye geçiyor az aldırabilie diye biliyorum ama sorun etme bunu ya bana da dediler ama takılmadım ben hatta normalini kullanmama rağmen benim kızım 600 gr alâ alâ ilerledi yani