Ceyceyco Kızlar maalesef ki gurbette olduğumuz için kızımın çok yaşıtı yok. çok sosyal bir çocuk parka gittiğimizde hemen diğer çocukların yanına gidip onlarla iletilim kurmak ister oynamak ister ama onun dışında çocuğuma arkadaş olabilecek bir çocuk yok etrafımda bende bu yüzden artık onu kreşe vermek istiyorum knu evde tutarak haksızlık yapıyomuşum gibi hissediyorum. Bazı anneler çocuğunu kreşe vermek istemez bende nedense geçmi kaldım acaba diye düşünüyorum
TwinsAndBeren Ceyceyco kendini ifade edecek yaşa gelmeden vermeyin bence, en kötüsünü düşünmek gerekirse arkadaşları ya da öğretmeni tarafından fiziksel veya psikolojik şiddete uğradığında bunu ifade edebilmeli 3,5-4 yaş ideal diye düşünüyorum…
Elmsnghn Ceyceyco gurbette çocuk büyütmek gerçekten çok zor. bende 2 yaşında oğlum oyun grubuna verdim. Yarım gün kreş düşündüm ilk başta ama bu çocuk nerdeyse 16 17 yıl okuyacak birde erkenden bu temponun içine sokmak istemiyorum hergun şahsen biz bile dışarı çıkmak istemiyoruz yeri geliyor evimizden cikasimiz gelmiyo sanırım bu konu çok büyük ikilem.
adenmoms Ceyceyco kreş değilde günde 1,5 saat oyun grubları yeterli olucaktır diye düşünüyorum bu yaşa . Benimde kızım 2,5 yaş haftada iki gün 1,5 saat oyun grubuna gidiyor.
frknmomy Ceyceyco siz bilirsiniz ama bence oyun grubu çok daha mantıklı biz yazdık oğlumu nasipse pazartesi başlıyor 1.5 saat ve bizlerde orda olucaz gözümüzün önünde olucakk ben oyun grubunu düşünün derim tabiyki yinede karar sizin😊
210796 TwinsAndBeren o yasda cocuk gayetde ifade ede biliyor ama.benim oglum gun icinde olan herseyi bama anlatiyordu
210796 bende oglumu 2 yas 6 aylikken baslatmisdim hic pisman olmadim.hatta daha erkende baslata bilirdjm ama ayrilamiyordum bir turlu.o kadar dip dibe yasamisdik o kadad baglanmisdikki bir birimize.insan bir noktada canindan da beziyor ama ayrilik her zaman zordur.hem kendim hemd eoglumin psikolojisi icin yaptim.kresden once benden bir adim ayrilmayam oglum.simdi 5 yasinda mekanin farki yok her yerde hic tamimadigi cocuklarla kolay iletisime geciyor oyunlar oynuyor.benim etegimde asosyal olacakdi
GezginPaNDa Her gün uzun saatler kreşe vermek yerine oyun gruplarına gitseniz. Günde 1.5 saat sosyalleşir
frknmomy adenmoms bişey sorabilirmiym oglumun dil gelişimi biraz geride ayına göre doktorumuz oyun grubu önerdi pazartesi başlıyoruz acaba sizin oyun grubu nasl yani akranları ile hep bir aradami yoksaa bireysel mi oynatiliyorlar