9793selaam Aranızda kullanan var mı ya da alan şok’a indirimli gelecek fiyatı da bayağı uygun alsam mı bilmiyorum? Kullanıp memnun olan var mı aranızda ya da etrafınızda kullanan biri?
rainayaz 9793selaam kullanan mutlaka vardır ama bana göre sinbonun hiçbir ürünü güzel değil çabuk bozuluyor.
annediyebiri 9793selaam Trendyol yorumlarını okudum makina ısınınca kendini kapatıyormuş kiwi markada çok övülüyor
9793selaam rainayaz bende yumurta makinası aldiydim uzun yıllardır kullanıyorum ama biraz dandik duruyor malzemeri haklısın kuzum