Kızlar bebeğim 2 aylık 5 günlük ilk bir ayımızda anne sütü verdim ve stresten sinirden anlayışsız insanlar yüzünden kendime stres yaptım ve sonra sağ Göğsümden süt akmadı gelmedi sonra bi kaç hafta sonra sol gögsüm de kesildi gelmedi doktorada gittim herşeyi kullandım ama yinede sütüm çoğalmadı mama verdim ve herkez böyle acıyarak bakıyo bebeğimle bana mamamı veriyosun die ne yapabilirim yani mamayı bu insanlar nie zehir gibi görüyo anlamıyorum o kadar sinirlerimi yıpratıyolar ki bazı günler sinirden ağlıyorum ve bebeğim gözlerimin içine bakıyo herşeyi hissediyolar çok küçükler ama hisleri çok büyük ve çoçugumun bakışı beni kendime getiriyo ama Anlayışssız insanlarla uğraşmak çok zor hiç kimse sanki bu süreçlerden geçmemiş gibi davranıyolar sizin varmı bi fikriniz başına benim gibi gelen sonra sütü gelen anneler bana bi yardımcı olurmusunuz sütüm geçenlerde bi iki damla geliyodu bu sefer oda gitti