Fundasss Merhaba kızlar kızım bu gün 4 aylık oldu 5250 ve süt alerjisi dedi alerjik mama başlayalım dedi evolvia rp1 yazdı asla yemiyor sizin memnun kaldığınız bir alerjik mama var mı ?
inci1507 Fundasss aptamil vermişti doktor bize çok gaz yapmıştı neocate denedik hepsi aynı kokusu deterjan gibi yemiyor bende sütümü arttırma yollarına başvurdum
Fundasss inci1507 doyuyor bez çıkışı kaka çokışı çok güzel ama kilo almamış bir ay boyunca o yüzden başladı nasıl kilo almamış şoka uğradım zaten o yüzden bu mamayı yazdı napıcam bilmiyorum