Durununannesi_ 8.ayda regl oldum 11.ayda durdu. Doktora gittim, hamile değilim. Ama nir de dahiliyeye aç karna git dedi. Ona gidemedim bebekten dolayı. Böyle olan var mı?
08oyku07 Durununannesi_ bende 4üncü ayda regl oldum 5inci ayda oldum ama şuan hala olmadım. Doktorumla görüştüğümde normal bir durum olduğunu söyledi doğumdan sonra 1 sene bu şekilde sürekli düzensiz olur dedi