AselLinamoms merhaba bugün gittik doktora kemdimize baktırdık tekrar uyuz tekrarladımi acaba diye çok şükür bişey yok şimdi nasıl anlattığımız anlatıyım doktor bize eczanede hazırlanan bir karışım aldırdı onu banyodan sonra ,3 gün sürüyorsunuz tüm vücuda 4. Gün banyo yabiyosunuz herşeyi 90 derecede yıkayın evin heryerini sirkeli suyla temizleyin bu uygulamayı 3 hafta boyunca tekrar ediceksiniz ondan sonra geçti bizde çok şükür ama ginede hâlâ bile kıyafetleri yüksek derecede yıkayıp ütülüyorum geçse bile 1 ay boyuca Gine dikkat edin