Yaklaşık bir sene kullandım gece yatmadan önce dişlerini güzelce fırçaladıktan sonra parmağımla beraber dişlerinin tamamına sürdüm ve uyuttum su içirmedim asla ve dişlerdeki lekeler ve sarılıklar gitti çürüğüde durdurdu 1 senedir kullanmıyorum macunu ağrısı olan bir dişi var macunu bilerek almadım doktordan randevu aldım dişçiye götüreceğim bu kısa süreli çözüm çünkü çürük varsa yapılması gerekiyor