Dün misafirlerim geldi 10 aylık kızları var benim de 7 buçuk aylık oğlum var odaya emzirmeye gittim bir süre sonra kadın da peşimden geldi kızını emzirmek için tabi benim oğlum yiyor onun kızı yemedi kaldırdı onu ‘utan utan bak kardeş ne güzel yiyor sen de iki yudum al bırak’ dedi. Sonra ben oğlumu uyuttum gece 3 gibi uyandı yediricem onu ama sol göğsüm şişmiş felaket ağrıyor ordan emzirmeyi denedim hiç almadı hep ısırdı yara etti sağ taraftan verdim iki çekti bıraktı hele bugün zaten ağzına alıyor bırakıyor alıyor bırakıyor emmedi uyumadan önce emzireyim dedim aç çünkü emmedi açlıktan ağladı resmen irmik maması yaptım yedirdim öyle uydu. Gün içinde sütüm vardı ama emmiyordu şimdi emmek istiyor ama sanırım sütüm kesildi. Bunu kime anlattıysam nazar aldı diyorlar. Başına böyle bişey gelen var mı ne yapıcam ben düzelir mi bu durum çok üzgünüm 😢