Anneler üç gün önce doğum yaptım. Bebegimin alnından ateşini ölçüyorum 36.5. ama boynundan ve koltuk altından bakıyorum 38 ile 38,5 arası. Hastaneye götürdük dün gece hastanede kaldı. Orada çıkmamış ateşi. Ama bugün yine aynı. Ev ısısı 24 derece. İçinde Bir kısa kollu zıbın üzerinde tulum var. Ne yapmalıyım neden böyle olur bilen var mı